BILA LAPAR DAN MARAH BERSATU

Sekarang aku tahu yang life sorang student tu memang teruk.
Ade ke nak minum secawan teh ngan sepinggan nasi lemak pun kene tunggu pukul 1000h baru boleh.
Dah la tak sarap pagi tadi. Best lagi dok kapal dulu. Aku nak mengunyah doplohpat jam pun takde orang marah. Arhh...Sume ni karenah birokrasi. Damn!! Aku nak cari orang yang pandai santau angin la, korang ade kenal sesape ker?

4 comments:

sayang said...

bwk la chewing gum masuk kelas kalo nak sgt mengunyah.. lalalala

BuahKranjiDalamPerahu said...

chewing gum mane kenyang...kete dh repair ker? hak hak hak

sayang said...

mana tau kete syg mcm tu???? knpius ni?

nurain said...

ape susah santau angin

keluarkan dengan penuh yakin,pastikan tiada bunyi, nescaya baunya sangat gah

kalo berjaya, menjadi la santau angin kamu itu~

*sekian*