KUDUS

Kudus ni takde tempat menarik sangat, so singgah la kat Muzium Kretek ni, mana tau ade jual rokok murah, haram xde....


Bukan rokok perasa tangan, tapi dibuat dengan tangan...


Kenderaan wajib untuk naik ke Sunan Muria, atas gunung makam orang tua tu, 750 dari aras laut, agak mencabar juga naik motor ke sana. menggigil pala lutut.



Tempat untuk berdoa main campur je laki pompuan...

3 comments:

jasrina said...

buleh pulak main campur2 laki pompuan. ikut sedap tekak depa je ek?

triple x malaya said...

rokok cam sedap je..campak ar sekotak..

panggil aku shEh said...

rase cm nk p tengok for real jer
tmpat jual kretek itu
hebat2!
mcm2 ade..