Boraq Boraq Ngan Don

Gua tengah baik layan PSP main Patapon. Tetiba je HP gua berbunyik. Brader Don ajak gua kuar lepak kopitiam setiawangsa. Jap g Brader Don ngan Brader Joe si Kaki Pukul datang amik wa. Die suh gua bawak laptop wa skali.
''Meh le kita minum minum kat kopitiam leh layan internet, tak Navy la tak minum''

Gua tercabar dengar camtu.
''Baiklah''

Gua pun bergegas ke tempat yang dijanjikan. Gua nekad suh die belanje gua. Sampai Kopitiam terus order kopi 'o' beng, layan woo kopi 'o' beng sini, lemak manis disukai ramai. Ditambah ngan roti kaya stim, fuh memang stim seh.

Sambil tu gua on laptop. Kat sini ade wifi biase la kat malaysia ni kedai mamak pun ade Wifi, gua memang suka layan mende free ni. Brader Don rupanya ader projek nak tunjuk kat wa. Mamat ni rupanya dah buat bisnes. Projek baru nak cari duit tepi..Ok lah tu dari dok melanguk je ujung minggu, tak pun ajak gua g karoke kat ampang, ade gak benda nak layan kan...

Die minta wa promosi skit bisnes die....K lah Bro, Brader Don punya pasal gua Promote le skit.

Pada sesape yang berminat nak g jalan jalan memane jelah malaysia ke indonesia ke, tapi bajet murah, lu kontak je brader Don ni. Dia akan organiz kan. Kalau nak tau lebih lanjut lu tengok la projek projek yang die dah jalankan kat blog die....Gua xde komisyen tau buat promo ni. Brader Don cuma belanje kopi jek.. G la blog die tengok. Don Miklo .

Chow..
Lupe nak bagitau, Pakej Haji ngan Umrah die tak buat yer lain tahun katanye....Gasak lu lah Don.

3 comments:

Algojo said...

lain kali lepak kopitiam roger la gua.. Gua kesunyian ni..

BuahKranjiDalamPerahu said...

uih...rumah lu jauh..nanti lu sampai jer orang pun dah nak balik..hehehe..roger next time.

DON MIKLO said...

alaaa ... minu jer lah kat mmz. Ajak skali ngan ngau nyer kaki tuu ..huhu