Ustaz Arief Cakra Alam Putar Alam??

Siut jer, senang senang je rakyat malaysia kene tipu ngan mamat ni, korang mesti kenal mamat ni, dulu pernah masuk tv 1 la majalah tiga la. Semua tu tipu. Bohong dusta semata. Nama die Ustaz Arief Cakra Alam. Sekarang nama baru die Ustaz Arief Putar Alam. Ko ni hukum campak dalam kandang rimau albino kat Zoo Singapore je. Busuk punye orang. Papehal pun korang layan la Video bawah ni.



4 comments:

Luth Textile said...

aku penah ngnok dia neh..
kat summit bukit mertajam ada 1 kedai dia..
lani dah tutp

samdaddycool said...

..muahahahahaa... tipah tertipuuuuu!!!!!

emilia azman said...

so kiranya dia buat magic ke apa nih??? tak paham.. uhukk

BuahKranjiDalamPerahu said...

Die buat magic la .... terel x terel die ni dekat 10 tahun la magic die bertahan...penipu besaq no...