KENYATAAN NORMAN HAKIM DAN PEGAWAI JAIS BERCANGGAH?

Sila dengar dengan jelas penjelasan dari kedua-dua belah pihak antara Norman Hakim dan Pegawai JAIS pada minit ke 1:29 hingga minit 3:36. Terdapat percanggahan di situ, patut la Puan Arbaeyah marah sangat...emm nampaknya Playboy Malaya idola aku ni dah terkantui. Ape apehal pun Layan....Zas

2 comments:

Zu said...

geram gilos lerrr ngn c norman ni yg c memey ni pun satu mcm la kurengsss sgt lelaki bujang skrg ni kan:D

kynn said...

huhuhh....ksian kat abby..huhuh