STIM TANAH TINGGI

Ade Orang pernah kate, Tinggi mana pun kau belajar, banyak mana pun gaji kau, tinggi mana pun pangkat kau, hensem mana pun muka kau, cun mana pun awek kau, gagah mana pun kudrat kau, segak mana pun penampilan kau, kalo kau takde gambar macam ni.....hidup ko taklah se best mana pun.. Stim die lain dowh, kalah stim candu.

Masih belum terlewat, selagi ada kudrat, selagi ada nafas, selagi ada masa, pergilah berjalan, berlari, berkereta,berkapal terbang, mengembaralah....Xde modal banyak pergi tempat yang tak perlu modal banyak. Ade duit lebih, pergi tempat jauh skit. Jangan manja kan badan dengan asyik berbaring di tilam empuk.

Amacam...ada beran?

3 comments:

Baby Tiger said...

ek ellehhh... tada hal babe!! beran je... :P

BuahKranjiDalamPerahu said...

ayuh la..

Shemmi said...

apa ni..panjat gunung ker?
woo..mmg best giler..hanya Johari yang penah panjat gunung dgn Maniam yang tahu perasaan dahsat berada di puncak..